Plan on Monday: Meet my new planner

Hello, planner addicts (present and future ones 🙂 ), it’s new year, new beginning, which calls for new plannerI’ve already talked about my planner addiction here and presented you my way of planning. As some of you already know, I live in country where is pretty much impossible to get design planners. So made my own out of all blank agenda! In this post I’ll show you how I customized it, and if you want more inspiration or you wanna see my old planner, check out this post.

keep-calm-and-plan-on-6

What has been changed in way of planning and planners? Well, almost nothing, but still something… This one is a bit smaller which I liked, because now I can carry it with me all around, I made some new departments inside of it and change the color combination. Besides that everything else is the same. It’s completely DIY, decorated and customized by me.

IMG_20160127_120909.jpg

 

This is the cover of my planner, this time I used the gold acrylic paint for longer lasting and sponge brush to make the dots. I wanted simple but still cute look. At first point, I was thinking about leaving it blank, but then I realized I can not live without some color in my life. It took me about 3 minutes and I really like it ( I hope you like it too 🙂

Now, I gonna been honest I still haven’t finished everything inside the planner, but I started planing. The time and all tasks ans school duties were killing me, so that why I didn’t finish everything. As well as in my last planner I stick to a weekly planning.  I experimented a lot before I found way of planning that fits me the best. I tried monthly view as well as horizontal planning. The frame you see is also DIY, I took the mesurments, ruler and a marker. That’s all you need! So easy, simple and inexpensive. And of course I had to decorate it! To me it’s what makes ‘plannering’ fun, it’s something that makes me happy, my day brighten up with colors and optimism. Here are some of them…

IMG_20160127_121134.jpg

IMG_20160127_121027.jpg

IMG_20160127_121114.jpg

IMG_20160131_123935.jpg

Another change I made is a new section! Well, more than a one. I included more inspirational quotes ( and my favorite gg ones of course 🙂 ), year calendar for long term planning and for that crazy days when you simply have no idea what day is it of all the duties. I also made a ‘Future goals part’ to keep me extra motivated to achieve my goals. Writing down your goals actually makes you more motivated  to make the success in anything you want to. It’s really simple, all you need is a paper, pencil and a little time…

IMG_20160131_123857.jpg

IMG_20160127_121221.jpg

Little note

What do you thing about my new planner? Do you like it or not? Any suggestion or idea, write down in the comments section! Also, I’m planning to do Q&A post soon, so if you could leave me some questions bellow. Ask anything what comes to your mind! Thanks 🙂


 

O, zdravo kraft/planer obožavatelji ( sadašnjim, a nadam se i budućim! Nova godina je već uveliko to, novi početak, što naravno dovodi i do ove činjenice: novi planer! Nešto što će mi pomoći da budem organizovana tokom cele godine (koliko-toliko), ostanem motivisana i radim više u cilju da ostvarim te čuvene #goals. O tome da sam već dugo vremena #planneraddict, kao i o mom prethodnom planeru sam pisala već ranije, u ovom postu ovde. Ako ste čitali taj post (ukoliko niste, ako želite pogledajte sada), onda znate da je gotovo nemoguće nabaviti planer koji ima sve. Stoga sam odlučila da više ne vredi čekati, pa sam uzela stvari u svoje ruke i napravila svoj planer! Način planiranja nisam menjala ni ove godine, ali sitne izmene ipak postoje…

IMG_20160127_120731.jpg

Šta se to zapravo promenilo? Ništa, a opet nešto… Ove godine odlučila sam se za manji planer, jer ga tako mogu nositi baš svuda sa sobom. Takođe, sam uvela i neke nove odeljke unutar planera i promenila dizajn i kombinaciju boja. Sve ostalo je isto, u potpunosti izradjen u čuvenoj DIY tehnici, dekorisan sa planner buddy-jem sa puno ljubavi i dobrog raspoloženja.

Korice planera sam ovaj put dekorisala akrilnom bojom i markerom, kako bi postojanost bila bolja i print duže trajao. Dizajn je jednostavan, ali mi se opet mnogo dopada. Čak sam i razmišljala da osavim korice prazne iz straha da će nešto krenuti naopako i da ću ih uništiti, no ‘ Ko riskira taj i dobija’ i ovog puta, srećom, moj rizik se isplatio. Znam da taj dizajn nije ništa spektakularno, ali meni se dopada i zadovoljna sam svojim radom. A, to je i najbitnije 🙂

Međutim, ako ćemo iskreno još uvek nisam sve završila, zbog ogromne količine obaveza i svega, ali sam počela sa planiranjem. Mom mozgu je hitno bila potrebna organizacija i malo boja i šarenila. Kao i u prethodnom planeru, koristim nedeljni planer. Nakon mnogo neuspešnih eksperimentisanja, shvatila sam da mi ovo najbolje odgovara. Naravno da svaka od njih prosto mora biti ukrašenam jer to je ono što ‘planerstvo’ čini zanimljivim. Nekima ne odgovaraju ukrašene agende, neki to ne vole, a neki nemaju vremena ni strpljenja, ali to nije važno. Važno je da budete organizovani i vodite planer onako kako vi i želite i kako vama najbolje odgovara, jer samo tako ćete osetiti čaroliju  ‘planerstva’. 

IMG_20160127_121053.jpg

IMG_20160127_121201

IMG_20160131_123921.jpg

Još jedna promena koju sam napravila jeste uvođenje novog odeljka. Tačnije, više od jednog… Sada imam više stranica sa motivacionim porukama, omiljenim Blair Waldorf izrekama. Takodje, sam i napravila deo gde ću zapisivati svoje ciljeve koje želim da ostvarim tokom narednog perioda. Zapisivanje želja i ciljeva, čini da se te poruke duže zadrže u mozgu i daje vam motivaciju da više radite na njihovom ostvarenju. Takođe, obećajte sebi i malu nagradu kao još više podsticaja da to i ostvarite.

IMG_20160131_124752.jpg

Little note

Da li vam se dopada moj novi planer? Da? Ne? Pišite u komentarima, svaki predlog i sugestija su uvek dobrodošli! Takodje, planirala sam da jedan od sledećih postova bude Q&A, tako da slobodno ostavite jedno ili više pitanja u komentarima. Hvala 🙂

 

 

 

 

56 thoughts on “Plan on Monday: Meet my new planner

  1. Divan ti je planerr! ♡♡♡
    Q&A: Omiljena serija? 😀
    Da li gledaš PLL?
    Koliko dugo imaš planer?
    Gde bi volela da otputuješ?
    Omiljeni grad van Evrope?
    xoxo :*

    Like

Leave a Reply

