Let’s meet

largeHi world (I can not belive I’m saying ‘hi’ to whole world), I’m Barbara. A teenager from small country in Europe, Serbia.

Fashion and beauty was always something I loved to play with, so I decided to use this blog as my little playground. Beauty is a ‘side effect’ of fashion, so to me you can not say that you love fashion, but not beauty, or even architecture, because as my favourite gossip girl character said:

‘ Fashion is the most powerful art there is. It’s movement, design and architecture all in one. It shows the world who we are and who we’d like to be’ . – Blair Waldorf 

And I completely agree with her.

As well as I mentioned Blair, I must say I’m slightly obsessed with gossip girl. There is something about gg that I can not stop reading all those amazing quotes and watching all episodes over and over. At first point, my life is completely different from their’s, exactly is same, well… in modificated way ( mine is way much boring) , but the point is I learned so much from it. And even seria is over, I know there is billion of gg lovers out there, so let’s talk!

When I get tired of world and it’s obligations, then I pack my minds and travel to other world. My other passions are also good books and coffee. After reading and chilling, I write some tasks in TO DO list in my planner, which brings me to my other addiction (I promise you this is the last one:-)

plannering! I love decorating and craft stuffs, so since I can’t have this types of planners: Erin Condren, Kiki K, Filofax, The 365 happy planner… ( you can’t find them in my country!), I made my own planner. Yes, I DIY it all, everything. And you know what, it made sounds like I’m ‘show-off’, but it’s amazing, planner and process of making it, especially when you are doing it with your planner buddy–> visit mine :

So I can’t wait for ‘us’ to share our advice and grow our planners together! You finally got to the end. I hope you liked my first post and my blog in general, I’ll give my best to make it better, so feel free to share your first impressions in comments down there. And remember:

Play with fashion, live in books and keep on shining with (your inner beauty), because, you’re not a stop along the way, you’re destination. And if someone refuses to come, find a replacement.

                                                                                                                     – Blair Waldorf / me 

P.S. But don’t forget your tasks from to do list, in your planner 🙂


Upoznajmo se!

Zdravo svima (i dalje ne mogu da verujem da se obraćam širokim narodnim masama), ja sam Barbara, devojka tinejdžerskih godina iz malog gradića u blizini Beograda. S obzirom, da sam oduvek volela da se poigravam modom i lepotom uopšte, odlučila sam da ovaj mali šareni blog iskoristim za igralište. Lepota i kozmetika su prateći efekat mode, tako da me je oduvek čudilo kada čujem da neki ljudi obožavaju modu, modne događaje i kreatore, a da ih kozmetika i lepota ne zanimaju. Jedan od mojih omiljenih ženskih likova iz popularne serije “gossip girl” je rekao:

“Moda je najmoćnija umetnost koja postoji. Ona je arhitektura, dizajn i pokret u jednom. Pokazuje svetu ko smo i ko bismo želeli da budemo”. –Blair Waldorf 

I ja se u potpunosti slažem sa njom. Kroz nas stil pokazujemo osećanja, raspoloženja, težnje, snove… prikazujemo sebe, onakve kakvi jesmo, ili pak kakvi bi želeli da budemo. Na gore pomenutoj rečenici zahvala sam i Bler i scenaristi serije. Kad već pomenuh Bler, moram naglasiti da sam veliki obožavatelj gossip girl-a. Postoji nešto magično u toj seriji, što me stalno privlači da gledam sve epizode i iznova i iznova, kao i da čitam njihove prosto savršene quotes-e. Na prvi pogled moj život je totalno drugačiji od njihvog, ali zapravo je isti (reakcija: šta tvoj život je buran, uzbudljiv i pun intriga kao njihov? A, ne, ne, ne… moj je mnogo dosadniji, ali poenta je da sam iz te serije mnogo naučila i shvatila štošta neshvatljivo. Mnogi misle da je to obična tinejdžerska serija,ali treba je razumeti. I, iako je čitav serijal završen (čitaj: nažalost, ali lepši kraj mogla zamisliti nisam), znam da i dalje postoje milioni obožavatelja širom Srbije, pa zato uplovimo” u konverzaciju! Rado bih sa vama prodiskutujem o raznim likovima, njihovim postupcima i osobinama. (Iskreno se nadam da bi i vi sa mnom:-)

Kada se umorim od svakodnevnice, obaveza i sivila, okrenem se još jednoj opsesiji (ili ipak dvema), knjigama i dobroj kafi. Napravim kratak predah i uživam. Veselost i šarenilo mog ručno izrađenog i ukrašenog planera me privuku, pa spontano zapišem i neku obavezicu u to do listu (čisto da ne odlutam previše) ili neki upečatljiv doživljaj tog dana. “Planerstvo” je moja velika zavisnost, obožavam “craft” i “decor” materijal. S obzirom da se u Srbiji ne mogu nabaviti erin condren, filofax, the 356 days happy planner i sl. (a i da mogu, poskupi su jer #krizaje), odlučila sam da napravim svoj. Ne želim da zvučim hvalisavo, ali zaista je sjajan i planer, a i proces pravljenja (pogotovo ako to radite sa svojim “planner buddy-jem”, posetite mog     > https://ilanna07.wordpress.com/) Tako da jedva čekam da razmenimo naša iskustva i mišljenja.

Konačno ste došli do kraja (nadam se da se niste smorili čitajući, jer post je malo duži:-).Nadam se da vam se dopao moj post i genralno moj blog. Daću sve od sebe da ga učinim boljim i lepšim, stoga ukoliko imate bilo kakve sugestije ili pohvale slobodno pišite u komentarima. I zapamtite:

“Igrajte” se sa modom, sijajte i plenite (svojom unutrašnjom lepotom), jer vi niste usputna stanica, već konačna destinacija. A, ako neko odbija da dođe, nađite mu zamenu, jer očigledno nije vredan dolaska.    

– Blair Waldorf / ja

P.S. Ali ipak nemojte zanemariti i svoje obaveze sa već pomenute to do liste.

22 comments

Leave a comment